Statybos paslaugos
Nuomojame mikroautobusus su ir be vairuotojo, D ir B kategorijos, 7,8, 13 arba 17 keleivių, Mercedes Benz Sprinter ir VIANO, Ford Transit. Dėl sąlygų
Vežame keleivius į oro uostus šalyse : LT, LV, EE, PL ir BY. Atliekame proginius pervežimus nuo 5 iki 30 sėdimų vietų. Dirbame kasdien, užsakymus prii
ieskau drauges pabendraut , paisdykaut , man 28 parasyk

Statybos paslaugos

Puslapiai:  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7 ... 209
vidaus apdailos darbai
Atlieku visus smulkius(ir ne tik)remonto bei buities sutvarkymo darbus; Smulkūs elektros darbai,įvairūs santechnikos darbai,baldų surinkimas
Kaunas
Rekonstruojame senus pastatus, statome naujus
Rekonstruojame senus mūrinius ir medinius pastatus, dengiame stogus, skardiname, apšiltiname. Šaliname pamatų ir sienų skilimo defektus. Pamatų
Panevėžys
Vidaus apdailos darbai Panevėžyje
Atliekame visus vidaus apdailos darbus: gipskartonio montavimas, sienu lyginimas, tinkavimas, dazymas, grindu klojimas, plyteliu klijavimas ir kt.
Plyteliu klojimas, santechnikos darbai. Vilnius 864715390
Du meistrai atlieka pilna vonios ir wc kambariu irengima.hidroizoliacija,vandu o,kanalizacija,plyteles,irango s montavimas.(be elektros).Statome katila,
Kaunas
Katilų montavimas, šildymo sistemos įranga
Kvalifikuoti ir patyrę įmonės santechnikai sumontuos granulinį katilą, įrengs šildymo sistemą, pastatys boilerį ar atliks kitus reikalingus
Prieš 4 val.
BOBCAT NUOMA TIK NUO 25 EUR VAL
LYGINIMO DARBAI *GERBUVIO TVARKYMO DARBAI *POLIŲ GREŽIMO DARBAI *GRIOVIMO DARBAI *STATYBOS DARBAI *KARKASINIŲ NAMŲ STATYBA *VAIKŲ ŽAIDIMO AIKŠTELIŲ ĮR
Šiauliai
Prieš 6 val.
Elektrikas Šiauliuose, elektros darbai
Atestuotas (AK) elektrikas atlieka elektros instaliacijos montavimo darbus, prijungia buitinę techniką, rekonstruoja seną instaliaciją, šalina, taiso
Švenčionys
Prieš 7 val.
akmens darbai
Siūlome akmens mūro darbų paslaugas.Tvoros,pamatai,sieno s,laiptai,stulpai,grindiniai,l auko ir vidaus židiniai,lauko rieduliais ir skaldytais
Langu remontas
Mes atliekame šiuos plastikinių langų ir durų remonto darbus: Plastikinių langų bei durų reguliavimas, remontas; Plastikinių langų bei durų mechanizmų
3 EUR
Utena
Sendiname dailylentes
Sendiname dailylentes (eglė/pušis) išgaunant reljefinį paviršių. Kaina 3.5 kv/m. Kaina mažėja, priklausomai nuo užsakomo kiekio. Taip pat galime pasen
Prieš 8 val.
Židiniai, ugniakurai, apdaila iš marmuro ir granito
Židiniai nuo idėjos iki rezultato ! Konsultuojame, projektuojame, įgyvendiname, prižiūrime !Pateikiame geriausią individualų pasiūlymą Jums. Įgyvendin
Marmurinės židinių apdailos
Gaminame, montuojame židinių apdailas iš marmuro, granito. Suteikiamos nuolaidos, garantijos. Dirbame Klaipėdoje ir Klaipėdos apskrityje https://www.f
Akmeniniai stalviršiai
Stalviršiai, palangės, durų apvadai iš marmuro, granito. Gaminiai gaminami individualiai. Platus akmens spalvų spektras. Daugiau informacijos tel. 861
Schiedel kaminai iki 40 nuolaidos
Schiedel kaminai iki 40 % nuolaidos. Siūlome patraukliomis kainomis Schiedel modulinius kaminus, nerūdijančio plieno kaminus, ventiliacijas. Kaminų si
Prieš 11 val.
Pavesines, Terasos, Verandos, Monsardos, balkono Stiklinimas
Pavesiniu, terasu,verandu, monsardu stiklinimas slankiosiomis aliuminio konstrukcijomis. Apsaugo nuo lietaus ir vejo. Reikalui esant remus su stiklais
Ignalina
Prieš 11 val.
mediniu namu statyba ir renovacija
Statome rastinius,karkasinius namus,pirteles,sodo namelius- namus .dengiam stogus , keiciam stogus , senu pastatu, sodybu remontas.Mediena jusu arba m
Prieš 13 val.
visi griovimo, pjovimo ir remonto darbai
Griovimo bei remonto darbai!!! Nebrangiai ir kokybiskai,derindamiesi kainas su Jumis,atliekame visus griovimo darbus.Griauname:namus,sodo namelius
Prieš 14 val.
Cat, Caterpillar Bobcat nuoma Technikos Gidas
Cat, Caterpillar - Bobcat nuoma - Technikos Gidas Teritorijų šlavimas, tvarkymas Žemės kasimo darbai Žemės gręžimo darbai Bunkerinė šluota
Prieš 14 val.
Bobcat nuoma Kaune - Technikos gidas 865641803
Bobcat nuoma Kaune - Technikos gidas 865641803 Statybinės technikos nuoma, Žemės ūkio technikos nuoma Ekskavatorių-krautuvu nuoma
Ieško
5.79 EUR
Utena
Prieš 15 val.
Dedu grindis, klijuoju plyteles
Dedu grindis(parketas,laminatas,egl utes parketas).Grindu sveitimas,lakavimas. Plyteliu klijavimas. Utena.moletai.ignalina.svencio nis. 862386216