Sportas, poilsis
Nuomojame mikroautobusus su ir be vairuotojo, D ir B kategorijos, 7,8, 13 arba 17 keleivių, Mercedes Benz Sprinter ir VIANO, Ford Transit. Dėl sąlygų
Vežame keleivius į oro uostus šalyse : LT, LV, EE, PL ir BY. Atliekame proginius pervežimus nuo 5 iki 30 sėdimų vietų. Dirbame kasdien, užsakymus prii
ieskau drauges pabendraut , paisdykaut , man 28 parasyk

7 EUR
Varėna
Baidarių nuoma Dzūkijoje. Ūla Merkys Varėnė Grūda
Baidarių nuoma, žygių baidarėmis organizavimas Dzūkijos upėmis: Ūla, Merkiu, Varėne, Grūda, Šalčia, Verseka, Varėnos rajone. Maršrutai
0 EUR
hanteliai, grifai, svoriai, suoliukai
Parduodame visu rusiu hantelius, svorius, grifus, suoliukus... www.sportoimperija.lt Prekes pristatome visoje Lietuvoje. Atsiskaityti galima ir atsiim
Pirties nuoma Plateliuose, Plateliai
Šiuolaikiška, jauki sodyba ,,Liepija,, įsikūrusi Žemaitijos nacionaliniame parke laukia Jūsų šeimyniniam poilsiui. Sodyba randasi Platelių miestelyje,
Kaimo turizmo sodyba Plateliuose, Plateliai
Kaimo turizmo sodyba Plateliuose, Plateliai
109 EUR
Prieš 13 val.
Karkasiniai Frame pool baseinai
Šokam į baseiną su visa šeima! Tik pas mus įsigyjant FRAME POOL erdvius karkasinius baseinus 305 x 76 cm; 366 x76cm; 488x122 cm; 548 x 122 cm, taikoma
2 EUR
Prieš 15 val.
Nutridrink jogurtas
Nutridrink jogurtas 125ml. Įvairių skonių, organizmo atstatymui po traumų, operacijų, onkologiniams ligoniams po chemoterapijų. Specialios medicininės
14 EUR
Klaipėda
Prieš 15 val.
Nauji Rockbros poliarizuoti dviratininko akiniai
Puikios kokybės RockBros firmos akiniai dviratininkui ir netik, už prieinamą kainą. Pagrindiniai duomenys: Modelis ir rėmelio spalva: Modelis Nr.1(1 t
10 EUR
Prieš 17 val.
Baidarių ir pirties nuoma
Baidarių nuoma Nemuno,Neries,Dubysos, Šventosios, Verknės , Strėvos ir Šešupės upėmis. Naujo dizaino 2 ir 3 vietų baidarės. Pirties nuoma ant Šešupės
1 EUR
Katamarano Bentley nuoma Kauno mariose
Katamarano Bentley nuoma Kauno mariose patraukliausia kaina 861563900 Katamarano BENTLEY nuoma kauno mariose Bentley 240 Cruise - tai orginalus
15 EUR
Jubiliejai, gimtadieniai. Maistas šventei
Jūsų pasirinktoje vietoje banketų, furšetų, vestuvių pokylių, gimtadienių, jubiliejų, konferencijų, seminarų, reprezentacijų, tradicinių
9 EUR
DAUGKARTINES VIZOS I RUSIJA IR BALTARUSIJA 78 - 102 EUR TEL. 867984011
VIZOS Į RUSIJĄ IR BALTARUSIJĄ PIGIAUSIOMIS KAINOMIS TURISTINĖS VIZOS I RUSIJĄ IKI 30 DIENU: KAINA FORMINIMO TERMINAS 147 per 2 d.d. 113 per 3 d.d. 110
12 EUR
BE VIZU I GARDINA, LEIDIMO KAINA 12 PER 1 D. 867984011
Norint gauti leidimą, suteikiantį teisę užsienio piliečiams įvažiuoti į Baltarusijos Respubliką, reikia pateikti: a) ne mažiau nei 3 mėn.
9 EUR
PIGIOS VIZOS I RUSIJA IR BALTARUSIJA 65 LT. TEL
Sutartinė
Graviruojami onikso obuoliai
Graviruojame onikso obuolius vestuvėms, gimtadieniams, krikštynoms ir t.t. Dėl graviravimo susisiekti galite : www.facebook.com/eakmenukai
Sutartinė
Jachtos nuoma Kauno mariose
www.plaukiamjachta.lt 861563900 Tai puiki Skandinaviska MAXI tipo jachta uz patrauklia kaina,kurios denyje patogiai telpa iki 9 asmenu grupe! Esant
155 EUR
Naujiena Syma X8hg X8hw X8hc. Turime sandėlyje
Dronai DRONAI SU GARANTIJA NAUJI! IŠRAŠOME SĄSKAITAS MINI DRONAI Dronas Syma X12S -28,00 Dronas CX-10 -19,00 Dronas CX-10A - 25,00 Dronas Pocket Sbego
69 EUR
WLToys A959A Automodelis
Šis radijo bangomis valdomas 1/18 dydžio modelis, buvo kuriamas taip, kad būtų kuo kompaktiškesnis ir pasižymėtų kuo geresnėmis važiavimo sąvybėmis. W
Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
www.cyborgshop.lt Siunčiame visoje Lietuvoje. Išrašome PVM saskaitas faktūras. Atsiimti prekes galima: Žemynos g.18 PC Galaktika/KUBAS Vilnius
99 EUR
WLToys L959 Automodelis
Pilnai paruoštas važiavimui bagis. 2 varomieji ratai, kėbulas ir važiuoklės forma sukurta atsižvelgiant į tikrą lenktyninį bagį. Nepriklausoma pakaba,